torsdag 30 september 2010

Bitterljuvt

I dag är sista dagen som mammaledig. Det är blandade känslor. I framtiden kommer vi som familj att få mera tid tillsammans så det borde bara vara ljuvt. Å andra sidan kommer jag aldrig mera vara mammaledig, och även om det är slitsamt många gånger så är det även det bästa som finns! Nu tar Gustav över och jag är så glad över att han vill vara hemma med Herman! Jag har varit hemma i ett år nu, så det är dax för mig att dra mitt strå till stacken. Denna tid tillsammans med Herman har varit omtumlande, jobbig och underbar. Klart jag kommer att sakna det, med allt vad det innebär!
Published with Blogger-droid v1.6.0

1 kommentar:

Mia sa...

sv; ja visst har han blivit stilig! Jätte kul att han växt på sig och blivit mer häst!

Men stackars människa. Jag skulle inte klara av att sluta vara hemma redan nu, nej jag har 4 månader kvar. dom håller jag hårt i! ;)