tisdag 18 januari 2011

Det var på tiden!

Nu ska jag försöka ta mig i kragen! Bloggen ligger och samlar damm ju!
Det har hänt massor sen jag skrev sist. Jag minns inte när det va, men det känns som länge sedan. Jag jobbar för fullt och Gustav är hemmapappa. Herman börjar inskolning på dagis den 21 mars, vilket jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning. Herman har dessutom börjat med några tappra försök till att gå =) Som mest har han tagit 6 steg innan han fallit ihop på golvet i ett skrattanfall. Han har fått massor med tänder, fyra stycken kom samtidigt. Inte konstigt att han varit en monsterbebis sista tiden?
Gustav gör ett jättejobb här hemma när jag jobbar mina långa pass. Han är bara bäst! Jag skickade iväg honom och HOU:en för lite bilvärd. Bilen va riktigt skitig vill jag lova! Det har varit +grader flera dagar nu, och det tillsammans med salt = smutsig bil. Annars flyter att på som vanligt. Jag älskar mitt jobb, även om det är tufft att vara ifrån mina grabbar så många timmar. Nej, nu vaknade Herman. Plikten kallar!



2 kommentarer:

Misan-Maries blogg sa...

JA, DET VA VERKLIGEN PÅ TIDEN!
Tror du hade bilder på lussekatter sista gången... ;)
Kul att se lite bilder på Herman. Han e ju så söt. Hoppas inte det blir värre för dem när kindtänderna kommer. Har hört att det kan bli det.
Marie

lina sa...

så himla fin han är! stora killen :) be honom dela med sig av lite tandtips till liam, jag väntar fortfarande på att han ska kunna tugga sin mat. jag jobbar i hörnsjö nu på friskolan där, fick ett vikariat till augusti så jag är väldigt nöjd.

sjukt avundsjuk på plusgrader förövrigt!