tisdag 25 maj 2010

Norrlandsresan bokad!

Den 30 Juni bär det av till Umeå med flyg från Växjö. Både jag och Gustav är nybörjare då det gäller flyg, så jag börjar redan fundera på hur allt ska lösas. Barnvagn, hur gör man med den? Hur tusan ska vi hinna checka in på flyget från Stockholm till Umeå på bara 30 minuter? På hemvägen blir vi sittandes på Arlanda många timmar. Finns det möjlighet att värma käk till Herman nån stans? Herregud. Jag får magsår. Behöver jag tillägga att jag hatar att resa...? Ska bli så skönt när vi väl kommit fram =) Jag längtar efter mamma, pappa och bröderna. Ska bli så otroligt roligt att träffa alla vänner också! Så nu får ni banne mig se till att hålla er hemma! Basta.

1 kommentar:

Jenny sa...

vi e hemma så kom å hälsa på oss!!! =) vi flyger ju imorrn så då kan vi ringas sen så kan jag berätta hur det gick för oss. jag håller på bli tokig när jag packar nu, e rädd att man glömmer något, vad ska man ha med sig osv.