söndag 3 april 2011

Är det redan april?!

Nu i april har jag jobbat ett helt halvår(?) sedan mammaledigheten. Det är lite galet! Tiden bara rusar iväg. Herman är inskolad på dagis och det har gått finfint. Han skulle börjat på måndag, men åkte på magsjuka (igen) igår kväll. Nu har han feber och har nog sovit i snart tre timmar. Stackars liten... Hade inte blivit så mycket sömn för grabbarna i natt. Hoppas nu att Gustav inte åker dit, han ska ju jobba i morgon! Jag har inte varit själv med Herman en hel dag sedan mammaledigheten. Hur gör man...? Det kommer nog gå finfint, hoppas jag. Om vi får vara friska och så.

Vi har gått i lite "skaffahund-tankar" den senaste tiden, och då en kompis till mig har en dvärgpinscherhane som letar ny familj blev vi ännu mer sugen. Nu ska vi bara lösa själva transporten på ca 100 mil. Det borde väl inte va så svårt...?

Jag ska även springa vårruset i maj. Tror ni jag tränat något? Jo, faktiskt. Jag cyklade idag! Där ligger ribban lixom. Vi får väl se om jag tar mig ut lite mer. Skulle va kul att orka kuta hela rundan som faktiskt inte alls är lång (4,5 km). Vi får väl se!

Inga kommentarer: