måndag 28 september 2009

Ur balans

Har precis kommit hem från stallet. Fy fan (rent ut sagt) va dåligt jag mår över att se Lynette förfalla... Inga muskler kvar nästan och hon ser allmänt nedstämd ut. Stackars krake. Hoppas det dyker upp någon som har tid med henne snart, annars vete tusan hur jag ska palla... Känns onödigt att skaffa medryttare också, då hon lika gärna kan bli såld i morgon... Men det är ju ett alternativ nu när jag inte kan rida, eller göra något annat än borsta henne... Snart kommer resten av flocken upp till vinterhagen, då blir det kanske lite roligare för henne oxå. Har ringt hovis så han får komma å slita av skorna och verka henne. Hon får stå oskodd tills hon blir såld, då jag ändå inte kan rida henne. Just nu känns det pissigt som satan alltså. Fick ändå ett trevligt samtal från FK då de ville ha in ett nytt läkarintyg (va nå fel på det jag skickat in) sen är jag sjukskriven på heltid! Det känns ju skönt i alla fall. Sen får vi förhoppningsvis ena bilen såld ikväll oxå. Nice! Nu ska jag ta å rycka upp mig lite!

Inga kommentarer: