torsdag 1 oktober 2009

1 Oktober

Min läkare uppör inte att förvåna. Ringde BM här om dagen och bad henne prata med läkaren (då all kontakt ska gå via henne) då FK ringt mig och ville ha ett nytt läkarintyg, eftersom hon hade glömt att ta bort "Kan jobba 4 timmar/dag" på mitt intyg om heltidssjukskrivning. Får ett nytt läkarintyg på posten, då har hon skickat samma igen! Sen kom det även en räkning på 100 kr... Ringer min BM som givetvis är ledig idag! Jag bad dessutom att de skulle förlänga datumet på det nya intygen eftersom det går ut den 4 oktober, men inte ens det hade hon gjort. Suck! Nu får vi hoppas att de inte blir allt för sena med min utbetalning...

Från det ena till nåt annat. Fyller år i morgon, så Gustav hade köpt presenter till mig igår! Då han är lika dålig som mig på att vänta till födelsedagen så fick jag öppna dem igår! Fick ett jättefin halsband och två par örhängen. Han är bara bäst!

Nu ska jag njuta av mitt kaffe och återgå till boken "Föda utan rädsla"
Herrå!

Inga kommentarer: