tisdag 13 oktober 2009

Drömmar

Så mycket konstigt har jag nog aldrig drömt som nu under graviditeten. I natt köpte jag en kattunge! Den va ca 12 veckor, vit/brun och långhårig. Men jag hade lite ångest, eftersom inte Gustav visste detta. Så precis innan han klev innan för dörren höll jag på att dö av nervositet. Detta helt i onödan givetvis, då Gustav blev helt förälskad i den lilla kissebebisen! Jag måste sluta titta på kattungar på blocket!

Annars växer magen så det gör ont. Jag tror att det blir en 5-kilos unge. Trevlig förlossning! Vi köpte en säng till skållen igår. En vit fin liten spjälsäng med tillhörande madrass samt bäddmadrass. Jag skulle vilja ha ett rum till den lille som jag fick börja stöka i. Men så blir det inte. Sakerna får ligga i förrådet så länge.

Lynette åker mest troligt på torsdag. Jag börjar få ångest. Kanske inte så konstigt. Vill bara att det ska bli av nån gång så jag får sätta mig och gråta. Har varit en så långdragen process med hennes försäljning, så jag vill bara att det ska vara över snart.

1 kommentar:

Emma sa...

Jo det har du nog rätt i. Det kom en tjej förra veckan som det kändes rätt med men hon tyckte att han var för liten.

Okej ja det förstår jag. Nja det känns ju kanske lite fel. Hade tänkt ta bort Emil ett tag också men det känns så fel eftersom han har blivit så fin nu dom sista åren. Han är inte ens ett hetsigt varmblod längre..

Jag hoppas bara att den rätta dyker upp.

Hade jag inte haft barn hade jag haft kvar honom. då hade det inte ens varit något att fundera på men lågan slocknade när Leon kom...

Lycka till ! Håller tummarna för att du hittar någon bra köpare! Kramkram