lördag 3 oktober 2009

Pissregn och kyla

Japp. Så kan man summera vädret här i Växjö idag. Lynette va blöt och kall, så hon gladde sig åt sitt rosa regntäcke! Hon ser ut som en lite smällkaramell i det täcket =) Ringde en tjej igår och va lite intresserad, ville ha henne till träning och lite mindre tävling (hoppning), vilket jag tror att hon skulle gilla! Men vi får se vad som händer. Måste få tag på hovis först, jag skäms över hennes fötter!

Igår var det min födelsedag! Gustav hade fixat en tid för helkroppsmassage till mig och beställde sedan bord på restaurang. Jag kände mig duktigt bortskämd! I morgon blire tårta å kaffe för den som är sugen =)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det avr väldans härligt med semester, och det är verkligen guld värt med folk man kan lita på och som verkligen sköter sig...
Det finns inte alltför många såna...

Mia sa...

Hej! det får jag veta i veckan, hennes häst är utdömd så det beror på vad försäkringsbolaget säger om saken.. Det var ett nervfel och det brukar tydligen inte var så lätt att få ut pengar för..