måndag 15 mars 2010

Vår!

Idag har jag riktiga vårkänslor! Va ute med vagnen en stund förut, och solen värmde på så skönt! Herman börjar bli piggare oxå. Inte alls lika snorig och hostan börjar ge med sig. Skönt! Nu ligger han och sover i soffan efter att ha hållit igång sedan 9 i morse.

Nu är jag så hästsugen så jag nästan inte kan andas. En vår utan ridning, går det?!
Sen börjar jag bli riktigt sugen på hund igen. Har vi tur så blir det en kull efter Bror i höst. Jag är riktigt sugen! Men vi har ju en stund att fundera. Men ska det va någon hund så ska det va efter Bror.

2 kommentarer:

Mia sa...

En vår utan ridning funkar inte. Enkel matematik :)

Fia sa...

DU får hjälpa mig med Sagas inridning så kan vi ut och rida i vår och sommar :) Jag har ju redan hängt på henne så snart är det bara att rida iväg. Man kan ju undvika trafikerade vägar i början och rida på skogsvägar. Hon får väl hänga på bäst hon vill.