torsdag 29 april 2010

Badpojken!

Gårdagen blev sådär. Mycket gråt och skrik. Tog en promenad till Evedal med Marie och hennes William. Båda grabbarna va griniga. Så vi kastade i oss fika och vände hem. Väl hemma va Herman som en dröm. Låg i sin babysitter medan jag lagade mat. Jag fick till och med äta utan att han blev ledsen =) Vi tog ett bad ihop i badkaret. Så himla mysigt! Men sen bröt helvetet lös. Övertrött bebis är inte att leka med! Han kom dock till ro vid 22-tiden och sov ända till kl 5 i morse! Jag hade varit överlycklig om inte Monsterkatt väck mig vid tre. Morr... Jag känner mig i alla fall grymt utvilad och hoppas att Herman har en bättre dag idag! Nu väntar kaffe, lite mys i soffan och sedan en promenad.

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh vilken lyx med badkar! Och vad stor han blivit lilleman eran!