måndag 12 april 2010

Nu är sopbilen här!

Alltså, den som sopar grus, inte den som hämtar sopor. Ja ni fattar.
Jag red igår igen. Det va jättetrevligt! Hade sällskap av Emeli och Lotta. Galoppen på hemvägen var helt magisk! Walle blev lite pigg, så jag fick bromsa lite, men det va bara roligt =)

Har ju varit sugen på hund länge nu (eller en whippet, för det är enda rasen jag kan tänka mig) och vi har pratat massor om det. Vi har dock kommit fram till att valp inte är ett alternativ med tanke på allt jobb det medför. Vi har tillräckligt med Herman på den fronten ;) Men en vuxeen hund skulle passa oss jättebra! Så jag satte ut en annons där vi sökte en vuxen whippet. Jag fick ett svar igår, så vi får se vad det ger. Hon ville veta mer om oss, så hon skrev inte så mycket om hunden, förutom att det va en kille på 2 år. Jag sitter som på nålar i väntan på nytt svar!

Bjussar på bilder på Bror och Ruter så länge!

Inga kommentarer: