torsdag 8 april 2010

Torsdag

Som jag längtat efter denna dag! Jag ska för första gången åka till stallet, helt själv. Det ska bli en riktig egotripp i säkert tre timmar! Jag och Walle ska bege oss ut i skogen om det inte regnar allt för mycket. Jag hoppas få med mig Lotta oxå, så mycket roligare om man är två.

Herman har haft en riktig skrikperiod, som tack och lov verkar vara över. Förmodligen har jag för lite mat till honom. Vi har börjat med tillägg några gånger om dagen, och vilken skillnad! Han är glad, ler och är allmänt mysbebis på dagarna. Nu kan även Gustav vara hemma ensam med honom utan att mjölkkossan behöver vara i närheten. Han tar flaskan så bra =)

Magen verkar också ha gett med sig. Han har inte alls lika mycket problem, så allt verkar lösa sig nu! Sen att jag bara behövde amma en gång i natt (kl två), gör ju att humöret är på topp! Jag älskar verkligen att sova.

Nu ska jag mysa med nyvaken bebis och bara njuta av dagen!

Inga kommentarer: