torsdag 14 januari 2010

33 dagar kvar!

Hoppas vi i alla fall. Är inte alls sugen på att gå över tiden. Nätterna är hemska. Vaknar varje gång jag rör på mig, och då måste jag upp och kissa och dricka vatten. Ständigt törstig. Bebis härjade i över två timmar i natt, trodde nästan att det va onormalt. Funderade en kort sekund att ringa bb, för det gjorde nästan ont. Men jag lyckades somna tillslut. Jag tycker att bebis kan komma ut runt den 9:e, då har vi hunnit flytta och städa ur. Alldeles lagom!

Kusin Lina fick en toksöt grabb, Liam här om dan. Grattis!!! Jag blir inte mindre bebissjuk nu!

Jag kan ligga på rygg nu igen utan att kvävas, vilket är skönt, då mina höfter känns paj. Fan va jag låter negativ! Men det känns mest bajs just nu. Kanske ska äta lite frukost och hoppas på ett bättre humör sen :D

Herrå!

2 kommentarer:

Jenny sa...

ja det där med nattsömnen är ett gissel. De sista veckorna bodde vi i gammstugan på Kråken utan toa vilket ledde till att en höggravid jenny sågs springa över grusgången till mammas hus lite då å då under nätterna =)

Sofia sa...

Fy fan så jobbigt! Jag hade nog skaffat mig en hink ;)