onsdag 20 januari 2010

Nattsömn

Jag har fått sova mellan 24-06, utan att vakna en enda gång! Ingen nästäppa, inget ont i kroppen och ingen full blåsa. Helt galet skönt! Vaknade till när Gustav skulle till jobbet. Klev upp och drack en kopp teh med honom (och gick såklart på toa, det va fan på bristnigsgränsen!). Sen gick jag och la mig igen och sov till kl 12! De säger att man inte kan "sova ikapp" det man förlorat, men jag gör det iaf! Känner mig lite mör nu, fogarna nästan gnisslar, fötter och ben är toksvullna, men det är det värt!
Flytten börjar äntligen närma sig, så vi ska försöka göra ett ryck här i helgen och packa det mesta. Förrådet kan tömmas och flyttas redan den 1:a. Resten får vänta till den 6:e. Fatta vad glad jag skulle bli om dom har hunnit tapetsera oxå! Men det är inte så troligt. Golvläggarna håller nog på ett par dagar. Men det skulle va najs å slippa ha hantverkare hemma när man försöker lära känna en nyfödd bebis. Åhh vad jag längtar efter att ha en knorrande bebis i famnen!!!

2 kommentarer:

bloggerduckie sa...

Nästäppan försvinner så fort du klämt ut ungen, och svullnaden i fötter och ben går ner efter en vecka.
Det ersätts av andra krämpor :-)

Tänk, snart är det dags!!!

Sofia sa...

Det känns skönt att höra :D