fredag 15 januari 2010

Hos doktorn

Fick äntligen göra ett UL på min gallblåsa som bråkat med mig. Det fanns inga stenar, men hon trodde att jag hade en "slö" gallblåsa vilket betyder att det kan göra inihelvetes ont när man ätit. Hon hade nämligen samma problem, och hade opererat sin. Ska vänta och se om det går över efter graviditeten. Håller tummarna att det ska försvinna.
Efter läkarbesöket somnade jag som en gris i soffan och sov tills Gustav kom hem. Det va skönt! Hur ska jag klara mig utan sömn? Hur gör folk? Jag kommer att bli grinig och arg, men det hör kanske till. Eller så klarar jag det galant. Det återstår att se!

Börjar fundera på att packa BB-väskan innan det blir kaos här hemma. Hur mycket behöver man tro? Jag får klura lite till. Näsdroppar och vetekudde kommer med i alla fall. Sen några ombyten bebiskläder, några ombyten till mig samt hygienartiklar såklart.

Gustav har äntligen fått hem sitt spel, så vi får se om vi tar oss iväg för att handla till middagen ikväll ;)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Näsdroppar va super att ha med sig! det hade jag med. jag åker nog ingenstans utan dem, beroende? mmjaaa, kanske =)

kusin lina sa...

ja näsdroppar behövde jag med! blev sjukt beroende av avsvällande i slutet... men det försvann typ i samma sekund som liam ploppade ut, sjukt hur kroppen funkar :) rekommenderar även lypsyl! hoppas h*n tittar ut snart :)