torsdag 4 februari 2010

Natten

Ja, natten har minst sagt varit spännande!
Började få lite molande mensvärk vid 22-tiden, vilket sedan övergick till strålande värkar ner i ljumskar och bak på fogarna. Mitt i allt detta kraschade magen, så det fick bli många löp till toan. Lagom kul med sammandragningar då ;) Mensvärken och "förvärkarna" fortsatte men kom inte regelbundet, och inte heller tillsammans med sammandragningarna. Vid 01.30 blev jag less och tog två alvedon, sen somnade jag. Har inte känt nåt alls på hela dagen idag, förutom sammandragningar som vanligt. Jag har inte tid att föda barn nu!

Vi får hoppas det lugnar ner sig helt till efter helgen.

2 kommentarer:

Iréne sa...

Risken är väl att ditt arbetande sätter igång det...=)

Jenny sa...

haha, ja de e ganska hemskt när man inte ens litar på sin egen körning längre. jag blev nästan värre efter jag fått Ruben även om jag var åkrädd när jag var gravid oxå.

Vilken natt hörre du! det kanske går igång snart! =)