onsdag 3 februari 2010

Vecka 38+1




Nu börjar det hända saker!

2 kommentarer:

Mia sa...

Satt och tänkte på det häromdan. Jag tror att jag bär på en pojke och du på en tjej, vi får se om jag har rätt! :)

Jadu, nu längtar jag så jag spricker. Uppdatering kommer så fort som möjligt, men troligen tidigast måndag eftersom det låter som om man är kvar på bb i ca 3 dagar efter snitt..

Jenny sa...

ja det känns sååå skönt! fan att man inte inser saker och ting tidigare trots att det är något så simpelt som att bara göra det man själv vill...but you know me, alltid varit en liten fegis vad gäller sånt, ändring på det =)

jag förstår att det är blandade känslor hos er nu! man e nyfiken och spänd samtidigt som det känns skrämmande och främmande. Jag är helt säker på att ni kommer fixa förlossning och en till familjemedlem helt galant =) hör av dig så fort den lilla skatten dyker upp =)