måndag 22 februari 2010

Sådärja

Det är svårt att beskriva hur alltig känns just nu. Lycka är nog för tamt...

Hermans gulsot verkar då vara påväg bort. Vi får se vad tanten från BVC säger. Hon kommer på besök vid 13-tiden.
Annars sover, bajsar och äter han mest. Och det är inga små mängder bajs och kiss. Herregud. Hann byta tre blöjor på raken igår innan sängdax. Och då hann jag inte ens lyfta upp honom från skötbordet mellan gångerna!

Pappa Gustav är hos frissan nu på morgonen, så det är första gången jag är ensam här hemma med Herman. Det ska bli spännande och se hur vi ska klara oss då Gustav börjar jobba igen. Han fixar ju med allt här hemma nu, och jag ligger mest i soffan. Hoppas på att få sova lite idag oxå. Herman skulle ha mat varannan timme inatt. Han fick sova i sin säng för första gången, och det uppskattades inte alls av herrn. Hoppas denna natt blir bättre!

2 kommentarer:

Jenny sa...

låter som ni har det bara mysigt å trevligt=) de e verkligen helt omöjligt att beskriva känslan när man äntligen får träffa sitt charmtroll som man väntat så länge på.

Hoppas BVC- besöket går bra!

Mia sa...

Jo det går bra, hon äter och sover mest. Men när hon väl är vaken så vill hon vara med och ha koll! :)

Nja hon avskyr att sova i sin säng! Men barnvagnen fungerar bra så hon får sova i den första delen av natten sen efter hon vaknat för sitt nattmål så får hon sova hos oss. Det tycker hon är übermysigt!
Ni har tur som lyckats med eran, tänkte jobba mer med hennes säng när hon blir lite större.

Han är riktigt söt lillkillen! Men visst har jag rätt om jag säger att han är väldigt lik sin pappa? :)